Yusry Kongsi Foto Comel Lisa Surihani Dengan Baby Bump!

yusry kongsi foto comel lisa surihani dengan baby bump

#KUALA LUMPUR, 16 JUN 2015: Meskipun  pasangan Yusry Abdul Halim dan Lisa Surihani ini secara terbuka sudah mengumumkan berita gembira yang mereka bakal menimang cahaya mata pertama namun Murai Batu perasan masing-masing seolah olah berhati-hati untuk memperkatakan mengenai kehamilan itu.

#Murai Batu tak tahulah mengapa mereka seperti tersekat untuk berkongsi berita gembira itu. Namun itu mungkin di awal atau di semester pertama  kehamilan dan mereka tidak mahu terlalu teruja kerana takut apa-apa jadi pada kandungan.

#Yelah orang zaman dulu pun kata tak elok kalau dihebahkan sangat di peringkat awal kehamilan kerana baru hendak  menjadi, ye tak?


Tapi baru-baru ini, Yusry pula lebih terbuka  untuk berkongsi foto  isterinya yang menunjukan baby bump Lisa Surihani berbanding isterinya itu yang jika boleh tidak mahu  baby bump nya kelihatan dan sering memakai baju yang lebih besar.

Murai Batu yang teruja lihat kecomelan Lisa yang bakal bergelar ibu tak lama lagi tu.

Murai Batu pasti korang pon suka kan lihat Lisa yang kini berbadan dua. Ini dia foto terbaru Lisa bersama baby bump dan Yusry

Sumber: Murai

0 Response to "Yusry Kongsi Foto Comel Lisa Surihani Dengan Baby Bump!"

Post a Comment