LISA SURIHANI BENGANG GAMBAR BAYINYA DITANGKAP PAPARAZI TANPA KEBENARAN



Gambar Lisa dan suaminya Yusri bersama anak tersebar luas di laman sosial , Lisa menyatakan dia begitu terkilan dengan perkara tersebut .

Boleh tahan penangan jadi artis ini lebih2 lagi apabila sudah berkeluarga dan ada yang ada anak.Tapi kata-kata Lisa memang boleh tahan juga ..

“ Sekiranya ada orang ambil gambar awak tanpa kebenaran,tanpa awak sedari dia letak di laman maya.Apa yang awak rasa?awak rasa awak suka tak?awak rasa awak okay ke?”“Itu saja yang boleh saya persoalkan. Adakah awak rasa itu sesuatu yang baik untuk dilakukan? 

Pada masa yang sama, saya rasa niat dia bukan jahat. Niat orang yang muat naik ke laman maya itu bukan jahat. Saya tahu dia tak jahat. Cuma kadang-kadang kita tak tahu batasan kita terhadap orang yang kita tak kenal secara peribadi”

“Perkara itu saya tak boleh nak kata apa, cuma prinsip hidup saya ialah, sebelum saya lakukan apa-apa terhadap seseorang, saya tanya diri saya balik. Kalau orang buat kat kita, kita okay ke tak?”



0 Response to "LISA SURIHANI BENGANG GAMBAR BAYINYA DITANGKAP PAPARAZI TANPA KEBENARAN"

Post a Comment